Zaterdagcompetitie

Het komend seizoen, 2021, gaat het zaterdagvissen weer door. Er zullen in de Maas, Mookerplas,, Meertje en bij de Weijbroekweg in totaal 10 wedstrijden gevist worden. Iedereen kiest 2 wedstrijden die niet mee tellen voor de eindscore. Er wordt gevist op gewicht. Het seizoen wordt afgesloten met de prijsuitreiking, waarvoor de vereniging prijzen ter beschikking stelt, iets te eten en te drinken.
Het aantal vissers schommelt jaarlijks rond e 10. Iedereen die belangstelling heeft om samen gezellig en ontspannen te vissen kan zich aanmelden via het contactformulier

Datum (en tijd) Zaterdag 19-06-2021 08:30 uur t/m zaterdag 19-06-2021 14:00 uur
Uiterlijke inschrijfdatum Vrijdag 18-06-2021