VISpas aanvragen

Wordt nu online lid en ontvang de VISpas 2019 Vanaf nu is het mogelijk om hier online de VISpas te bestellen en daarmee kan je gelijk gaan vissen.

Klik hier dan komt u bij de bestelmodule.
Het invulschema is gemakkelijk .

Na betaling zijn uw Voorlopig Bewijs van Lidmaatschap (VBL) en de lijsten van viswateren direct digitaal beschikbaar en kunt u meteen gaan vissen. U dient hiervoor minimaal Pagina 1 t/m 7 van de Landelijke & Federatieve lijst van Viswateren uit te printen en die pagina’s van de lijsten waarop de wateren staan die u wilt bevissen.

Binnen vier weken ontvangt u de VISpas. In de hengelsportwinkel of dierenspeciaalzaak bij u in de buurt kunt u de verschillende lijsten van viswateren ophalen op vertoon van uw geprinte VBL . U bent hiermee lid van HSV de Sportvisser tot wederopzegging. Opzeggen dient voor 1 oktober te gebeuren via een e-mail of contactformulier op deze site.

Maak het Uzelf én de vereniging gemakkelijk en kies voor Automatische Incasso het scheelt zo enorm veel werk en extra kosten.

Wij wensen u veel visplezier!