Nieuws vanuit de Zaterdaggroep

Dinsdag, 18 oktober 2022

In 2022 zijn alle geplande wedstrijden door gegaan.

Gelukkig hebben we geen beperkingen door Corona meer gehad. We hebben 10 wedstrijden gevist waarvan er 8 mee telden voor de uiteindelijke uitslag. De zaterdaggroep bestond in 2022 uit 9 deelnemers.

In totaal is bijna 50 kg vis gevangen in 2022. Bijna de helft hiervan tijdens één wedstrijd door Gerrie Epskamp die ook de algemeen winnaar is van de zaterdag competitie 2022. Tweede is geworden Gerrit Verhulsdonk en derde Theo Aarns. Het seizoen is afgesloten met een gezellige bijeenkomst en prijsuitreiking waarvoor de vereniging de middelen beschikbaar stelde en de Hoofdprijs. Dit jaar een zeer royale waardebon, waarmee de winnaar ongelooflijk blij was.

In 2023 gaat de zaterdaggroep weer door. Er worden in totaal 10 wedstrijden georganiseerd, 4 in de Mookerplas, 2 bij de Weijbroekweg, 2 in de Maas en 2 in het Meertje. De hengelkeuze is vrij.

Nieuwe leden zijn van harte welkom en kunnen zich via het contactformulier van de vereniging aanmelden.

Voor de zaterdaggroep geldt samen en gezellig vissen is belangrijker dan winnen.