ZomerVISkaravaan

Dinsdag, 14 juni 2022

ZomerVISkaravaan Deze zomer staat weer in het teken van de ZomerVISkaravaan! Ben jij niet ouder dan 14 jaar? Zorg dan dat jij de eerste of laatste week van je zomervakantie vrijhoudt want Sportvisserij Nederland organiseert in samenwerking met lokale hengelsportverenigingen super coole ééndaagse JeugdVISevents. In elke schoolregio worden een aantal evenementen georganiseerd, hierdoor is er een grote spreiding van events door het hele land. Er is dus een grote kans dat er op korte afstand van jouw huis ook een event wordt georganiseerd!

Op ieder event is van alles te beleven: zelf vissen onder begeleiding van professionals, het zelf maken van je eigen vistuigje, leren behandelen en juist onthaken van een gevangen vis, leren werpen op targets en waar mogelijk in gevecht gaan met grote vissen op de visdrilsimulator. Naast dat er allerlei leuke activiteiten zijn krijgen alle kinderen ook een goodiebag en een gratis hengel!

De events duren van 09:30 tot 14:30 en de activiteiten zijn niet tijdsgebonden dus je kunt vrij inlopen. Tijdens het event is er voor alle kinderen gratis drinken beschikbaar, een lunchpakket moet je in de meeste gevallen wel zelf meenemen. Er zijn echter ook verenigingen die op een ander tijdstip het JeugdVISevent organiseren, dus kijk van tevoren even op de website van de vereniging of dat zo is!

*CORONA MAATREGELEN*
Belangrijk te vermelden: de inschrijving van een locatie gaat pas open wanneer de gemeente van deze locatie toestemming heeft gegeven. Mochten er weer aanscherpingen komen rondom COVID-19, dan is er voor evenementen een speciaal Corona draaiboek ontwikkeld zodat we op een zo veilig mogelijke manier evenementen kunnen organiseren. Gezondheid staat voorop. Voortgang blijft afhankelijk van de toestemming gemeente en de dan geldende corona maatregelen.

Programma en opgeven
Wil je het evenement bezoeken? Geef je dan zo snel mogelijk op via het inschrijfformulier op deze pagina. De precieze locatie ontvang je na inschrijving. Wacht niet te lang, want vol = vol!