Vissen Zaterdaggroep.

Vrijdag, 22 oktober 2021

In 2021 zijn alle geplande momenten om te vissen doorgegaan.

Door Corona maar de helft van de geplande 10 wedstrijden als wedstrijd. Het aantal deelnemers bedroeg 8.

Tijdens de 5 wedstrijden is in totaal ruim 18 kg vis gevangen. De beste visser van het seizoen was Coby Hendriks met 8,5 punten, direct gevolgd door Theo Aarns met 9 punten. De derde plaats was voor Ton de ruiter met 11,5 punten. Ton heeft ook de Jac van Uden trofee gewonnen tijdens de speciale wedstrijd in het Meertje. De hengel met molen mede mogelijk gemaakt door Hengelsportzaak TuinWereld Wijchen zijn door de winnaar Coby Hendriks met veel dank in ontvangst genomen.

Ook het komend seizoen gaat het zaterdagvissen door. We verwachten weer met ongeveer 10 man/vrouw te vissen. Er worden 10 wedstrijden gepland, 2 in de buurt van Arnhem, 2 in de Maas, verder in het Meertje, de Mookerplas en bij de Weijbroekweg. De zaterdaggroep vist op witvis. De hengelkeuze is vrij. Van de 10 wedstijden tellen er 8 mee voor het eindresultaat. Het seizoen wordt afgesloten met een prijsuitreiking waarvoor de vereniging prijzen ter beschikking stelt, een hapje en een drankje. Voor de zaterdagvissers is het samen vissen zeker zo belangrijk als het winnen.

Iedereen die belangstelling heeft om gezellig en ontspannen te vissen kan zich aanmelden via het contactformulier op deze website  Nieuwe leden zijn van harte welkom.