Wedstrijd april afgelast

Zaterdag, 27 maart 2021

Helaas kan de wedstrijd van april a.s. niet doorgaan i.v.m. de huidige Coronamaatregelen.

Besloten is om de wedstrijd te verschuiven naar de eerste twee weekenden van oktober 2021.
Twee koppels hebben laten weten dan niet mee te kunnen doen, hierdoor zijn er tot nu toe twee plaatsen beschikbaar gekomen.

De geplande wedstrijd van oktober zal hierdoor ook verschuiven en wel naar 15 t/m 17 oktober en 22 t/m 24 oktober. In oktober zullen er dus twee wedstrijden gehouden worden. Voor de tweede wedstrijd zijn tot nu toe ook 2 plaatsen beschikbaar gekomen. Opgeven voor de beschikbare plaatsen is mogelijk, vul het contactformulier in op deze website.