Zomer VIS karavaan

Donderdag, 14 januari 2021

Ook deze zomer organiseren Sportvisserij Nederland en Sportvisserijfederaties in samenwerking met lokale hengelsportverenigingen de ZomerVISkaravaan.

In de eerste drie en de laatste drie weken van de zomervakantie worden op 40 locaties verspreid over heel Nederland, ééndaagse events voor kids georganiseerd. Tijdens deze ééndaagse evenementen wordt het sportvissen gestimuleerd als leuk en gezond en vooral beleefd in de directe woonomgeving.

Op ieder event worden tussen 9:30 en 14:30 uur diverse activiteiten georganiseerd. Onder andere leren kinderen een tuigje maken, kunstvissen onthaken, krijgen ze werples met targets, leren ze alles over visherkenning, zijn er visdril-simulators en uiteraard leren ze zelf een visje vangen!

Wij hebben ons als vereniging opgegeven om deel te nemen aan de ZomerViskaravaan 2021, om kinderen kennis te laten maken met en te begeleiden bij het verantwoord sportvissen.

Kennismaking en begeleiden jeugd

Het doel van de ZomerVISkaravaan is om kinderen in hun directe woonomgeving kennis te laten maken met en te begeleiden bij het sportvissen. Tevens wordt door promotie de zichtbaarheid/bekendheid van de lokale hengelsportvereniging vergroot.

Wanneer?

Wij hebben week 29 opgegeven 19 juli t/m 25 juli 2021, wij hopen dat onze vereniging geselecteerd wordt om op 1 van die dagen een gezellige dag te mogen beleven met veel kinderen.
Mochten wij als vereniging niet worden geselecteerd door Sportvisserij Nederland dan willen wij in die week toch een ééndaagse events voor kids organiseren!

Het enige wat jij hoeft te doen is je eigen op te geven voor dit evenement, dit kan via hsv.desportvisser@t-mobilethuis.nl