Leader Pro voerboot nu verkrijgbaar bij Boatman!

Maandag, 4 januari 2021

De Leader Pro voerboot met GPS en Fishfinder

Boatmanboat NL is de nieuwe verdeler van Boatman voerboten in Nederland. Boatman is een bedrijf met circa 45 medewerkers dat voerboten en fishfinders van hoge kwaliteit produceert tegen concurrerende prijzen en verdeelt over de hele wereld. Eén van de producten uit het assortiment is de Leader Pro voerboot waar je in dit artikel meer over leest.

De Leader Pro voerboot is een voerboot die compleet wordt geleverd met GPS en Fishfinder. Het is een robuuste voerboot die tegen een stootje kan. Door de catamaran vorm ligt de Leader Pro stabiel in het water en kan die ook het water op met harde wind. Het aantal voer wat er in de voerboot gaat is maximaal 4 kilo, er is een centrale voerbak en de boot heeft twee voerbakken aan de zijkanten.

De Leader Pro wordt geleverd met een 4,7 inch kleurenscherm met sonar Fishfinder. Ook biedt de voerboot een GPS functie. Dit biedt opties zoals een automatische piloot, automatische navigatie en automatische terugkeer functie.

De complete Leader Pro voerboot met GPS en Fishfinder kan je nu al bestellen voor € 1599,- Wil je meer weten over deze voerboot? Bezoek dan de website www.boatmanboat.nl voor meer informatie.