Forelvissen ter ere van het 50 jarig bestaan

Zondag, 20 oktober 2019

Vandaag zijn wij met een aantal leden, ter ere van het 50 jarig bestaan van de vereniging,

een halve dag wezen forelvissen bij De Forel in Bergharen. Het was een leuke en gezellige dag, met het juiste weer en een goede vangst. Iedereen heeft meerdere forellen weten te vangen. Iedere deelnemer heeft een hoody gekregen, die beschikbaar zijn gesteld door Team Outdoors. In het bijzonder is Jacques van Uden in het zonnetje gezet. Jacques is vanaf het begin al lid van de vereniging. Als medeoprichter van HSV de Sportvisser en ruim 25 jaar als secretaris actief te zijn geweest mag je dit wel als bijzonder beschouwen. Dit wilden wij niet zomaar voorbij laten gaan. Uit handen van Frisco heeft Jacques een waardebon van € 50,- van TuinWereld Wijchen gekregen. Tevens heeft hij een mooi cadeau gekregen een hengel met molen, mede mogelijk gemaakt door Hengelsportzaak TuinWereld Wijchen. Wij hopen dat hij deze hengel en molen nog vele uren aan de waterkant mag gebruiken!