Winnaar Zaterdaggroep

Zondag, 13 oktober 2019

De winnaar van de zaterdaggroep is Gerrie Epskamp

met 15,5 punten en een totaal gevangen gewicht van 12,745 kg.

De tweede plaats was voor Ton de Ruiter die ook de Jac van Uden Trofee won. De derde plaats voor Theo Aarns. Het meeste gewicht is gevangen door Maarten Steeghs met 16,525 kg.
Gerrie Epskamp was aangenaam verrast met de eerste prijs en speciaal de Shimano hengel plus Shimano molen die beschikbaar is gesteld door het bestuur en mede mogelijk gemaakt door Hengelsportzaak Tuinwereld Wijchen.

Ook in 2020 gaat het zaterdag vissen weer door.
Het komend jaar zullen op 4 verschillende plekken 2 wedstrijden gevist worden. De 8 wedstrijden worden gevist tussen april en september en van 8.30 tot 13.30. Er wordt gevist aan de Maas, in Lindenholt aan de Weijbroekweg, in het Meertje en de Mookerplas/Eldorado.
Het aantal vissers schommelt jaarlijks rond de 10. Bij belangstelling of vragen kunt u zich melden via het contactformulier op onze website. Iedereen is welkom
Het heet wedstrijdvissen, maar belangrijker is samen vissen.
Van de 8 wedstrijden tellen er 6 mee voor de eindscore. Er wordt gevist op gewicht.
De vereniging stelt prijzen ter beschikking. Na de laatste wedstrijd wordt het seizoen afgesloten met de prijsuitreiking en iets te eten en drinken.