Karperwedstrijd april/mei afgesloten

Zondag, 5 mei 2019

We hebben weer een mooie Karperwedstrijd afgesloten.

Anders dan de andere wedstrijden is het Groep A geweest die er een echte wedstrijd van gemaakt heeft. In het eerste weekend zij er 8 karpers gevangen. De extreme weersomstandigheden hebben ervoor gezorgd dat het voor Groep B bikkelen was om een karper weten te vangen, er zijn maar 4 karpers gevangen. Er zijn tijdens de wedstrijd wel verschillende karpers verspeeld.
9de zijn geworden: René van Sommeren en Petra En Paul Breems-Romein. René wist een spiegelkarper te vangen van 4,875 gr.
8ste zijn geworden: Tjardo Schraven en Louis Peeters. Tjardo wist een spiegelkarper te vangen van 5,075 gr.
7de zijn geworden: Marvin Van Der Sanden en Aldwin Janssen. Marvin wist na 4 vissen te hebben verspeeld toch nog een spiegelkarper te vangen van 5,150 gr.
6de zijn geworden: Hans Dekkers en Leon De Krul Huiskens. Hans ving 10 minuten voor einde wedstrijd een spiegelkarper van 5,600 gr.
5de zijn geworden: Geert Peeters en Hans Ruikes. Geert wist een spiegelkarper te vangen van 7,050 gr.
4de zijn geworden: Kevin Schattevoet en Maik Schattevoet. Maik wist een spiegelkarper te vangen van 7,075 gr.