VISpas 2019 bestellen

Vrijdag, 12 april 2019

Nog geen vispas?

Vanaf 1 januari 2019 te verkrijgen bij Hengelsportzaak Tuinwereld Wijchen de Vispas voor 2019 inclusief lidmaatschap voor HSV de Sportvisser te Nijmegen. Tarieven:
Lidmaatschap, Vispas met Gezamenlijke Lijst van Nederlandse Viswateren kost slechts € 37,00 voor de leeftijd vanaf 14 jaar.
Lidmaatschap, JeugdVispas met Vispas met Gezamenlijke Lijst van Nederlandse Viswateren kost slechts € 17,00 voor de leeftijd tot 14 jaar. Je ontvangt direct (en per mail) een printbaar Voorlopig Bewijs van Lidmaatschap, met een unieke code. Dit document is een maand geldig. Daarnaast kun je direct de Gezamenlijke en aanvullingslijst van Nederlandse Viswateren printen, of een gedeelte ervan. Dezelfde dag kun je met beide prints direct vissen. De definitieve VISpas wordt je per post binnen 4 weken opgestuurd. De Gezamenlijke Lijst van Nederlandse Viswateren kun je later, indien nodig, ophalen bij de dichtstbijzijnde hengelsportzaak.
Bestel je vergunning online op HSV de Sportvisser VISpas 2019 bestellen, of schaf hem aan in de winkel Hengelsportzaak Tuinwereld Wijchen.