Zaterdagcompetitie

Woensdag, 29 november 2023

Zaterdagvissen 10 zaterdagochtenden organiseert de Sportvisser voor haar leden de mogelijkheid om gezamenlijk te vissen.

Het vissen is vooral gericht op samen gezellig bezig zijn en uitwisseling van kennis en ervaring.

Daarnaast wordt bijgehouden hoeveel vis er gevangen wordt. Degene die aan het einde van het seizoen gewogen over de 10 vissessies het meest gevangen heeft krijgt de Jac van Uden Trofee. Dit jaar was dat Theo Aarns met 17,5 punten en 8.710 kg.
Het seizoen wordt altijd met een hapje en drankje afgesloten.

Komend seizoen is de afsluiting inclusief een ochtend Forelvissen.
De vissessies worden verder gehouden in Het Meertje, de Maas, de Mookerplas en aan de Weijbroekweg.
De vereniging draagt (bijna) volledig de kosten voor de organisatie en afsluiting.
Nieuwe deelnemers aan het zaterdagvissen zijn van harte welkom en kunnen zich opgeven via het contactformulier of via mhcg.steeghs@kpnplanet.nl