Evolution stelt producten beschikbaar voor de top 5

Zondag, 24 april 2022

Evolution Products heeft voor de top 5, van de karperwedstrijd de Berendonck, producten beschikking gesteld. Voor de eerste prijs een kleding pakket bestaande uit een Hoody, T-Shirt en Snapback Cap, Tjardo Schraven en Louis Peeters hebben deze in ontvangst mogen nemen. Voor de tweede prijs een voorjaarspakket M bestaande uit een zak Diamix boilies - Sweet Fish (5kg), een zak Readymade partikels - Hennep (2,5kg), een pot Bait Booster - Sweet Fish en een pot Premium Pop ups - Sweet Fish, namens Jeffrey Peeters heeft zijn vader en Wesley Neijenhuis deze in ontvangst mogen nemen. Voor de derde prijs een introductie pakket Sweet garlic Robinred bestaande uit een zak Readymade boilies (2,5kg), een pot 250 ml bijbehorende Liquid Bait Booster, een pot 75 gram bijbehorende Fluo Pop Ups en een flesje 100ml Baitspray, Hans Goossens en Maik Schattevoet hebben deze in ontvangst mogen nemen. Voor de vierde prijs een zak Diamix Milk en Fruit (5kg), Chris Thijssen en Marcel Winkels hebben deze in ontvangst mogen nemen! Helaas was er maar een top 4, waardoor wij de 5de plaats meegenomen hebben in de loterij.