Zaterdagcompetitie

Vissen Zaterdaggroep.

Ook het komend seizoen gaat het zaterdagvissen door. We verwachten weer met ongeveer 10 man/vrouw te vissen. Er worden 10 wedstrijden gepland, 2 in de buurt van Arnhem, 2 in de Maas, verder in het Meertje, de Mookerplas en bij de Weijbroekweg. De zaterdaggroep vist op witvis. De hengelkeuze is vrij. Van de 10 wedstijden tellen er 8 mee voor het eindresultaat. Het seizoen wordt afgesloten met een prijsuitreiking waarvoor de vereniging prijzen ter beschikking stelt, een hapje en een drankje. Voor de zaterdagvissers is het samen vissen zeker zo belangrijk als het winnen.
Iedereen die belangstelling heeft om gezellig en ontspannen te vissen kan zich aanmelden via het contactformulier

Nieuwe leden zijn van harte welkom.

Datum (en tijd) Zaterdag 01-10-2022 08:30 uur t/m zaterdag 01-10-2022 14:00 uur
Uiterlijke inschrijfdatum Vrijdag 30-09-2022