Karperwedstrijd Afgelast

Er zal in koppelverband gevist worden.
Er is een maximum van 14 koppels per wedstrijd. (VOL IS VOL)
Het inschrijfgeld bedraagt € 52,50 per visser, dan wel € 105,00 per koppel en komt volledig ten bate van de karpervisserij.
Inschrijving kan via hsv.desportvisser@kpnmail.nl of via het contactformulier via onze website hsvdesportvisser.mijnhsv.nl, maar wordt pas definitief na ontvangst van uw betaling.
Voor de betalinggegevens krijgt u per e-mail bericht. Bij teveel inschrijvingen zal de volgorde van inschrijving en betaling bepalen wie mag deelnemen.
Bij een volledige bezetting van 28 koppels wordt het prijzengeld verdeeld als volgt :
1ste € 800,00, 2de € 600,00, 3de € 400,00, 4de € 200,00 en 5de € 100,00 aan waardebonnen (bij minder dan 28 koppels zal de prijzenpot evenredig worden verminderd).

De prijzen voor de loterij worden mede mogelijk gemaakt door Team Oudoors Wijchen en Hengelsportzaak Tuinwereld Wijchen.

Datum (en tijd) Vrijdag 24-04-2020 12:00 uur t/m zondag 26-04-2020 12:00 uur
Uiterlijke inschrijfdatum