Zaterdagcompetitie gaat toch door

Maandag, 26 februari 2018

Door het vertrek van Erik Schmidt was er eigenlijk besloten dat de zaterdagcompetitie zou komen te vervallen.

Gelukkig heeft Maarten Steeghs het initiatief genomen om de organisatie van de zaterdagwedstrijden op zich te nemen, waardoor dit jaar toch een zaterdagcompetitie gehouden gaat worden.
Wij hopen dat er leden zijn die ook graag op een sportieve en ontspannen manier met elkaar een aantal zaterdagen gezellig wil vissen.
Welke zaterdagen dat zijn en waar kunt u terugvinden onder het kopje wedstrijden.

Mocht u interesse hebben dan willen wij u verzoeken om het contactformulier op deze site in te vullen.